حادثه خونین شهرک سینمایی دفاع مقدس سینماگران را عزادار کرد
تاريخ : 18 / 10 / 1392برچسب:, | 7:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروه اخبار استانها - ایرنا - وقوع حادثه انفجار خونین در شهرک سینمایی دفاع مقدس روز چهارشنبه پنج تن از فعالان پشت صحنه فیلمبرداری فیلم ˈمعراجی هاˈ به کارگردانی مسعود ده نمکی را به کام مرگ فرستاد و سینماگران کشور را عزادار کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از ایرنا این حادثه ناگوار صبح امروز هنگامی رخ داد هنرمندان و عوامل فیلم سینمایی معراجی ها سرگرم فیلمبرداری در شهرک سینمایی دفاع مقدس در کیلومتر 35 اتوبان تهران - قم بودند.

انفجار شدیدی که ساعت 10و 30 دقیقه جان «جواد شریفی راد» مدیر جلوه های ویژه فیلم معراجی ها، «عباس رنجبر» مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، «رضا فرجی» جانشین مدیر تولید فیلم ، یک بدلکار و یکی از نیروهای تدارکات فیلم معراجی ها را گرفت و جامعه سینمایی کشور را در غم و اندوه فرو برد.

خبرنگار ایرنا ساعاتی پس از وقوع این حادثه با مسعود ده نمکی کارگردان فیلم معراجی ها گفت و گو کرد و علت و چگونگی وقوع حادثه را جویا شد.

ده نمکی که غرق در اندوه بود ، گفت : چهار تن در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس، جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر مجروح شده اند.

کارگردان فیلم ˈمعراجی هاˈ در توضیح حادثه انفجار امروز در جریان ساخت این فیلم تاکید کرد : همه بازیگران این فیلم سالم هستند.

ˈمسعود ده نمکیˈ که در حال ساخت فیلم سینماییˈمعراجی هاˈدر شهرک سینمایی دفاع مقدس است ، اظهار داشت: انفجار هنگام خارج نمودن مواد منفجره مورد نیاز از داخل یک خودرو پژو رخ داد و نامناسب بودن وضعیت چاشنی مواد منفجره باعث این حادثه شد.

وی ضمن ابراز تاسف از شهادت مدیر عامل شهرک سینمایی دفاع مقدسˈعلی اکبر رنجبرˈ و دیگر جانباختگان این حادثه تاکید کرد: حضور رنجبر برای سرکشی ساخت فیلم و صحبت با عوامل مجموعه معراجی ها بوده است.

ده نمکی گفت: یکی از مجروحین به بیمارستان هفت تیر انتقال و یکی دیگر نیز به بیمارستانی در شهرک واوان منتقل شده است.

به گفته منابع موثق، در پی این انفجار ترکش های اتومبیل منفجر شده به اتومبیل جواد شریفی که در نزدیکی محل انفجار متوقف بوده اصابت می کند و بر اثر این حادثه جواد شریفی که در نزدیکی اتومبیل خود بود، به همراه عباس رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس جان می بازند.

جواد شریفی از نیروهای بازنشسته نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون در فیلم ها و سریال های مخلتفی به عنوان مدیر جلوه های ویژه حضور داشته است.

همچنین «رضا فرجی» که در صحنه این حادثه حضور داشته، کشته شده است.

طبق گزارشهای دریافتی خبرنگار ایرنا و نیز به گفته یکی از افراد حاضر در این مکان، «مرتضی مولایی» یکی از نیروهای پشتیبانی که در این حادثه از ناحیه گردن و لگن آسیب دیده بود در اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری تحت عمل جراحی است.

بر اساس همین گزارش حال «حمید عرب شهیری» طراح صحنه و لباس این فیلم و یکی دیگر از مصدومان انفجار شهرک سینمایی دفاع مقدس رضایت بخش اعلام شده است.

در انفجار صبح امروز شهرک سینمایی دفاع مقدس همچنین چند دستگاه خودرو در اطراف انفجار دچار آتش سوزی شده است.

تعداد قربانیان حادثه انفجار در شهر سینمایی دفاع مقدس در نخستین لحظات انفجار از سوی یکی از مسوولان بخشداری فشافویه شش تن و تعداد زخمی ها یک تن اعلام شده بود.

مدیر شبکه یک سیما نیز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حادثه شهادت ˈمحمدجواد شریفیˈ مدیر جلوه های ویژه سینما و تلویزیون و دستیار وی در حادثه انفجار روز چهارشنبه پشت صحنه فیلم - سریالˈمعراجی هاˈ گفت: شریفی از بهترین مدیران جلوه های ویژه سینما و تلویزیون بود.

ˈمهدی فرجیˈ هم تعداد کشته شدگان این حادثه را 5 نفر اعلام کرد و گفت: محمدجواد شریفی مدیر جلوه های ویژه در سینما و تلویزیون و دستیار وی به همراه مدیرعامل و دو نفر از کارکنان شهرک سینمایی دفاع مقدس از جمله شهدای این حادثه هستند.

گفته می شود نیروهای آتش نشانی و اورژانس بلافاصله در صحنه حضور یافته اند و تیمی از مامورین حفاظتی و امنیتی در حال بررسی چگونگی وقوع این اتفاق ناگوار هستند.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: